L'acciaio Corten hè una famiglia di acciai dolci chì cuntenenu elementi di ligamenti supplementari mischiati cù atomi di carbone è di ferru. Ma questi elementi di lega dà à l'acciaio intemperie una forza megliu è una resistenza à a corrosione più altu ch'è i gradi tipici di l'acciaio dolce. Dunque, l'acciaio corten hè spessu usatu in l'applicazioni outdoor o in ambienti induve l'azzaru ordinariu tende à arrugginà.
Hè apparsu per a prima volta in l'anni 1930 è hè stata utilizata principarmenti per i carri di carbone di ferrovia. Weathering steel (u nome cumunu di Corten, è weathering steel) hè sempre assai utilizatu per i cuntenituri per via di a so durezza inherente. L'applicazioni di l'ingegneria civile chì emergenu dopu à l'iniziu di l'anni 1960 anu apprufittatu direttu di a resistenza di corrosione migliorata di Corten, è ùn hà micca pigliatu assai tempu per l'applicazioni in a custruzzione per esse apparenti.
E proprietà di Corten risultanu da una manipulazione attenta di l'elementi di ligatura aghjuntu à l'azzaru durante a produzzione. Tuttu l'azzaru pruduciutu da a strada principale (in altri palori, da u minerale di ferru piuttostu chè rottami) hè pruduciutu quandu u ferru hè smelted in un altu furnace è ridutta in un cunvertitore. U cuntenutu di carbone hè ridutta è u ferru resultanti (oghji l'azzaru) hè menu brittle è hà una capacità di carica più altu ch'è prima.
A maiò parte di l'acciai in lega bassa rust per a prisenza di l'aria è l'umidità. A rapidità chì questu succede dependerà di quantu umidità, ossigenu è contaminanti atmosferichi entra in cuntattu cù a superficia. Cù l'acciaio intemperie, cum'è u prucessu avanza, a strata di ruggine forma una barrera chì impedisce u flussu di contaminanti, umidità è ossigenu. Questu hà ancu aiutu à ritardà u prucessu di arrugginiu in una certa misura. Questa strata rusted si separà ancu da u metallu dopu un pocu tempu. Cum'è tù sarè capaci di capisce, chistu sarà un ciclu ripetiri.